Podmienky súťaže
Hodnotenie súťažných prác
Ekologickosť
materiálov
Funkčnosť a realizovateľnosť
Inovácie
a kreativita
Dizajn
Do prvého kola bude zaradený každý súťažiaci, ktorý do termínu uzávierky zaregistruje práce prostredníctvom online prihlášky a splní podmienky zaradenia do súťaže. Porota na základe prihlášok vyberie súťažné práce, ktoré postúpia do finále.
Porota
Matej Šucha
Mindworx
Matej vyštudoval Copenhagen University v Dánsku. Pred siedmimi rokmi odišiel z korporátneho sveta a založil konzultačnú firmu Mindworx, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii a behaviorálnej ekonómii v oblasti marketingu, predaja a zmeny správania.
Jana Blecherová
Nestlé
Jana Blecherová dlhodobo pracuje v spoločnosti Nestlé, kde zastávala rôzne pozície, hlavne v oblasti životného prostredia. V súčasnosti sa ako manažérka vonkajších vzťahov zaoberá témou udržateľnosti a výživy.
Karol Ponesz
Mattoni 1873
Manažér s viac ako 30 ročnými skúsenosťami v predaji, marketingu, financiách či logistike. Pôsobil na vedúcich pozíciách v spoločnostiach ako Henkel, Pilsner Urquell, Hyza. Od roku 2016 pôsobí ako Country manager v spoločnosti Mattoni 1873 Slovensko, ktorá je najväčším výrobcom nealkoholických nápojov v strednej Európe. Ostatných 5 rokov sa intenzívne venuje téme cirkulárnej ekonomiky.
Irena Kovařová
Henkel
Irena Kovářová je marketingová manažérka divízie Lepidiel pre Henkel na Slovensku a v Česku, kde pracuje už viac ako 21 rokov. Zodpovedá za marketingové stratégie značiek ako Pattex, Ceresit, Loctite,Pritt či Metylan. Venuje sa aj uvádzaniu nových produktov na trh, pričom kladie dôraz na udržateľnosť a inovácie.Jej dlhoročné skúsenosti a odborné znalosti prispievajú k úspešnej implementácii inovatívnych marketingových stratégií a rozvoju trvalej udržateľnosti značiek v portfóliu Henkel.
Jaroslav Vodáček
Tesco Stores
Jaroslav Vodáček vyštudoval VŠCHT v Prahe, odbor zameraný na technickú ochranu životného prostredia. Svoje skúsenosti získaval v odpadovom hospodárstve a vo veľkoobchode zameranom na predaj technických plastov a materiálov na výrobu reklamy. Pôsobil aj ako senior konzultant v poradenskej divízii spoločnosti EY. Od r. 2021 pracuje v spoločnosti Tesco Stores, kde vedie tím zodpovedný za obalovú agendu. Cieľom tímu je nájsť najvhodnejší kompromis medzi jednotlivými funkciami obalu a uprednostniť environmentálne požiadavky na obal.
Katarína Kretter
OZV ENVI - PAK
Vyštudovala marketingovú komunikáciu a anglický jazyk na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Pôsobila v komunikačných a reklamných agentúrach, ale od r. 2008 venuje svoju energiu a skúsenosti OZV ENVI – PAK, v ktorej vedie tím komunikačných a marketingových expertov. Triedenie odpadu, udržateľnosť a ochrana životného prostredia sú atraktívne témy, ktoré s radosťou sprostredkúva verejnosti.
Jakub Šajban
Ipsos Slovakia
Jakub vyštudoval sociológiu a aktuálne už 7 rokov pracuje v oblasti komerčného marketingového prieskumu. Pracuje na strategických prieskumoch pre klientov Ipsos Slovakia v rámci stratégie rozvoja značky i produktového portfólia. V rámci svojej praxe má mnoho skúseností s hodnotením obalov a obalových inovácií.
Hana Nováková
OZV ENVI - PAK
Leyla Acaroglu
economy provocateur