Program & spíkri

Timeline

Prvýkrát na Slovensku

Leyla Acaroglu

(AUS)

Austrálska dizajnérka, inovátorka a provokatérka udržateľnosti a cirkulárnej ekonomiky
Leyla vyzýva ľudí, aby rozmýšľali o tom, ako funguje svet. 
V roku 2016 bola  hlavnou rečníčkou na TED konferencii 
v Long Beach v Kalifornii. Jej prednáška Papier poráža plast? Ako prehodnotiť environmentálny folklór “ je považovaná za jednu z najlepších v oblasti environmentálnej udržateľnosti. Má viac ako milión zhliadnutí. Ako dizajnérka a sociologička bola vyhlásená za UNEP Champion of the Earth.

 Medzi ďalšie pozoruhodné prezentácie patria jej prednášky v Google, „Disrupting the Status Quo by Design“ a pre Program OSN pre životné prostredie s názvom „Innovation Conversations: Inclusive Design for Social Change“ a jej prezentácia „Champion of the Earth“. 


Kam smeruje ekodizajn?

Prichádza ekodizajn a s ním aj nové obaly, ktoré posúvajú hranice udržateľnosti. Dizajnéri a výrobcovia hľadajú riešenia, ktoré prepoja ekologickosť a funkčnosť. Pre značky je to príležitosť, ako inovovať a osloviť zodpovedných spotrebiteľov, ktorí primárne kladú dôraz na udržateľnosť. Ako ekodizajn zmení obaly výrobcov? A čo všetko so sebou ekodizajn prinesie?
Panelová
diskusia

Jana Blecherová

Public Affairs Manager
Nestlé

Jana Blecherová dlhodobo pracuje v spoločnosti Nestlé, kde zastávala rôzne pozície, hlavne v oblasti životného prostredia. V súčasnosti sa ako manažérka vonkajších vzťahov zaoberá témou udržateľnosti a výživy.

Irena Kovařová

Marketing Manager ACC CZ/SK
Henkel

Irena Kovářová je marketingová manažérka divízie Lepidiel pre Henkel na Slovensku a v Česku, kde pracuje už viac ako 21 rokov. Zodpovedá za marketingové stratégie značiek ako Pattex, Ceresit, Loctite,Pritt či Metylan. Venuje sa aj uvádzaniu nových produktov na trh, pričom kladie dôraz na udržateľnosť a inovácie.Jej dlhoročné skúsenosti a odborné znalosti prispievajú k úspešnej implementácii inovatívnych marketingových stratégií a rozvoju trvalej udržateľnosti značiek v portfóliu Henkel.

Jaroslav Vodáček

CE Lead Packaging Manager
Tesco Stores

Jaroslav Vodáček vyštudoval VŠCHT v Prahe, odbor zameraný na technickú ochranu životného prostredia. Svoje skúsenosti získaval v odpadovom hospodárstve a vo veľkoobchode zameranom na predaj technických plastov a materiálov na výrobu reklamy. Pôsobil aj ako senior konzultant v poradenskej divízii spoločnosti EY. Od r. 2021 pracuje v spoločnosti Tesco Stores, kde vedie tím zodpovedný za obalovú agendu. Cieľom tímu je nájsť najvhodnejší kompromis medzi jednotlivými funkciami obalu a uprednostniť environmentálne požiadavky na obal.

Ktorý obal predáva?

Prečo niektoré produkty zákazníkov okamžite oslovia a iné zostanú nedotknuté v regáli? Dizajn obalu má schopnosť ovplyvniť naše rozhodnutia viac, ako si myslíme. V exkluzívnom prieskume sme sa pýtali aj na to, ako materiálové zloženie obalov ovplyvňuje správanie spotrebiteľov, aj čo si spotrebitelia myslia o budúcnosti obalov. Zistite, čo stojí za úspechom najpredávanejších značiek.
Panelová
diskusia

Matej Šucha

CEO
Mindworx

Matej vyštudoval Copenhagen University v Dánsku. Pred siedmimi rokmi odišiel z korporátneho sveta a založil konzultačnú firmu Mindworx, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii a behaviorálnej ekonómii v oblasti marketingu, predaja a zmeny správania.

Karol Ponesz

Country Manager
Mattoni 1873

Manažér s viac ako 30 ročnými skúsenosťami v predaji, marketingu, financiách či logistike. Pôsobil na vedúcich pozíciách v spoločnostiach ako Henkel, Pilsner Urquell, Hyza. Od roku 2016 pôsobí ako Country manager v spoločnosti Mattoni 1873 Slovensko, ktorá je najväčším výrobcom nealkoholických nápojov v strednej Európe. Ostatných 5 rokov sa intenzívne venuje téme cirkulárnej ekonomiky.

Katarína Kretter

Riaditeľka oddelenia komunikácie
OZV ENVI - PAK

Vyštudovala marketingovú komunikáciu a anglický jazyk na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Pôsobila v komunikačných a reklamných agentúrach, ale od r. 2008 venuje svoju energiu a skúsenosti OZV ENVI – PAK, v ktorej vedie tím komunikačných a marketingových expertov. Triedenie odpadu, udržateľnosť a ochrana životného prostredia sú atraktívne témy, ktoré s radosťou sprostredkúva verejnosti.

Jakub Šajban

Account Director
Ipsos Slovakia

Jakub vyštudoval sociológiu a aktuálne už 7 rokov pracuje v oblasti komerčného marketingového prieskumu. Pracuje na strategických prieskumoch pre klientov Ipsos Slovakia v rámci stratégie rozvoja značky i produktového portfólia. V rámci svojej praxe má mnoho skúseností s hodnotením obalov a obalových inovácií.

Workshopy

1

ENVI - PAK: Ekodizajn - Staronová méta pre výrobcov

2

ENVI - PAK: Voľne pohodený odpad z pohľadu výrobcov

5

NESTLÉ: Spoločne proti plytvaniu potravinami

3

HENKEL: Výroba drevených adventných dekorácií s využitím prírodných materiálov – max. 15 osôb

4

IPSOS: OBAL AI PACK - umelá inteligencia ako pomôcka na generovanie návrhov obalov

1

ENVI - PAK: Ekodizajn - Staronová méta pre výrobcov

2

ENVI - PAK: Voľne pohodený odpad z pohľadu výrobcov

3

HENKEL: Výroba drevených adventných dekorácií s využitím prírodných materiálov – max. 15 osôb

4

IPSOS: OBAL AI PACK - umelá inteligencia ako pomôcka na generovanie návrhov obalov

5

NESTLÉ: Spoločne proti plytvaniu potravinami

Súťaž
Ekoobal budúcnosti

Hľadáme ekologický a inovatívny obal pre produkty dennej spotreby v roku 2050. Š tudenti vysokých škôl, prihláste sa do súťaže a pošlite nám vaše návrhy obalov pre potraviny, kozmetické produkty/detergenty alebo elektroniku. O najlepšom obale rozhodne publikum!
Viac info

Program & spíkri

Timeline

09:00
09:15
Otvorenie 
a úvod
09:15
09:35
Keynote speech
Leyla Acaroglu
: Ekodizajn - veľká príležitosť pre inovácie
09:35
10:15
Kam smeruje ekodizajn?
Panelová diskusia  
10:15
10:35
Coffee break
 & Networking
10:35
11:40
Ktorý obal predáva? 
Výsledky exkluzívneho prieskumu a panelová diskusia 
11:40
12:00
Coffee break
 & Networking
12:00
13:00
Workshopy 
13:00
13:30
Odovzdávanie cien
Ekoobal budúcnosti
Vyhodnotenie
súťaže
13:30
Obed & Networking

Spoznajte obaly
budúcnosti

Ponton
Bratislava
6. 11.
2024
Ponton
Bratislava
6. 11.
2024
Ponton
Bratislava
6. 11.
2024
Ponton
Bratislava
6. 11.
2024
Ponton
Bratislava
6. 11.
2024
6. 11.
2024
Vstupenky

Novinky do Inboxu

Chcete dostávať informácie o všetkých novinkách? Prihláste sa k odberu newslettera.
Registrácia